Sunday, December 06, 2009

eelviimane nädalavahetus

Tere tere.

Viimane nädal jäänud, siis saab puhkama. Piletid ka juba ostetud. 16ndal läheb lend ja tagasi tuleme 10ndal jaanuaril. Waikiki, Oahu, Hawaii. Naiss, veeri naiss. Elukohta pole veel saanud, kuid loodetavasti saavad meie ülipädevad ülemused sellega enne reisi hakkama.
Järgmine nädal lubas sadada ka ehks siis paras aeg ennast kokku pakkida ja kuuks ajaks ära kolida.

Üritasin endale läpakat osta, aga HP ahvidele ei meeldinud mu Eesti krediitkaart, millega ma olen siin pool aastat kenasti maksta saanud. Igatahes ÄRGE OSTKE HP masinaid!!!!! Viis päeva kemplesin nendega ja kui nad üritasid mulle uut arvet teha, siis ei pakkunud nad seda vinget alet, mille pärast ma selle masina üldse valisin. Nõmikud. Nüüd on vähemalt havail aega muude asjadega tegeleda kui viimase viie aasta arvutimängude järelemängimisega. Aloha.

Lasin ennast seagripi vastu vaktsineerida. 20 kohalikku raha maksis, aga ruttu tehti ära. Nüüd peaks seagripp välditud olema. Seega võivad nüüd kodused maha rahuneda.

olge tublid!

o.

No comments: