Sunday, July 12, 2009

pole pikalt jututanud

Kuna meil siin tööpäevad väga pikaks kisuvad, siis saab ainult nädalavahetusel mahti siia midagi kribada. Laupäeval viidi meid randa. Väga vinge oli. Oceanside Beach. Vesi lubas juba ka suplemist. Paljud proovisid esimest korda väikesi lainelaudu ja ja surfilauda. Väga positiivne päev igatahes. Õhtu päädis jälle rummiga. Seekord mina osa ei võtnud ja vaatasin pealt, kuidas noored trimpavad. Naljakas oli ikka.


Instalatsioon meie koridoriseinal. Eesti lipp, läti dressipluus (ilmselgelt majandussurutise tõttu ei jõudnud lätakas endale lippu lubada), lainelauad, surfilaud ja kohalik Merilyn Monroe. Sweet, dude!


Nii kasvavad granaatõunad


Selline silt oli meestevetsu peal. Mina olin esiti väga nõutu, et kas võin sisse minna.


Selline tegelane ootas mind ühe ukse juures posti taga. Päris ehmatav


Mõni looduspilt


Meie enda oma sõiduvahend.


Selline sõbralik jalamatt.


Päris lahe numbrimärk

2 comments:

Carry said...

Neid fotosid vaadates hakkab mul kergelt kahju, et ma ise prussaka-alal ei tegutse =)

Anu said...

"Paljud proovisid esimest korda väikesi lainelaudu ja ja surfilauda."

Ega ei tahagi kommenteerida. Kuidas niplid?