Sunday, July 12, 2009

et siis millest kõik alguse sai...

Lugedes kõiki neid sadu ja sadu kommentaare, mis mu blogi kohta tehtud, leidsin ühe, kus tunti huvi, et mida ma siin teen ja kuidas siia sain. Eks ma siis natuke pajata ka sellest. Pmst on see üks internship programm, kuhu ma koha sain. Meid siin 8 eestlast ja lätlane. Töötame ühe kohaliku firma heaks, mis tegeleb putukatõrjega. Kuna Kalifornia on kõrb, siis on ka siin väga palju putukaid, mis teeb selle äri siinkandis väga vajalikuks. Meie eesmärk on selle teenuse müümine ukselt uksele. Eestlasele võib see arusaamatuna tunduda, kuid kuna siin on maavärin tihe külaline, siis ei saa väga kõrgeid maju ehitada, elavad kõik majades. Selles piirkonnas on 250 000 majapidamist. Seega turgu on nii, et tapab. Samuti on konkurente. Meie peamine leib ongi konkurentidelt klientide ülelöömine, kuna meie firma teenus on lihtsalt parem. Nii ongi.

Minu aadress on siin. Maakeeli
40307 Hannah Way
Murrieta, CA 92563
* approximate times


Kirjutage ja joonistage!

No comments: