Saturday, July 18, 2009

kui ma ennast seaks sõin...

Tere, mõni naisõiguslane võiks mu pealkirja kohta teha terava kommentaari, et kõik mehed on niiehknii sead, et kuhu veel ennast süüa. Mina sõin ennast täna seaks. Kõik sai alguse sellest, et selle nädala alguses tehti meile väike boonusplaan. Need, kes müüvad nädalaga viis või rohkem lepingut, need viiakse laupäeval välja sööma kohta, kus võid süüa palju jaksad. Nüüd ma siis lösutan diivanil ja jõuan vaevu oma näpukesi tõsta, et see tekst ka kodumaalasteni jõuaks.
Nädala sees saime ka korra süüa. Pidime päevaga müüma kamba peale kokku 15 lepingut, siis lubati õhtusöök välja teha. Kui olime 15 müünud öeldi, et kui müüme 18, saame ka magustoidu. Müüsime 19. Viidi välja. 10 Inimese arve oli kokku 272 taala, kuna kõik lasid ribil ja seigil heamaitsta.

See nädal midagi väga põrutavat ei juhtunud. Paar head klõpsu sain ka, mida teiega jagada.

Hommikune valmisolek number üks ehk kuidas me kõik ootame oma vinget valget vanni, mis meid põllule veab.


Poleks elus uskunud, et ma endale valged kossid ostan. Ross, 22,90. Great success!


Pildilolev annab tunnistust mõistusliku elu olemasolu kohta sel mandril. Nimelt söövad koerad siin oma toitu kahvliga.


Ühel õuel müüdi sellist kaunitari. Pontiac LeMans 72.


Kellel on vingeim kärukonks?


Eelmine pühapäev käisime pargis lebotamas ja taaskohtusin oma lapsepõlvega.

1 comment:

Anonymous said...

tuttavad karvased jalad, meeldivalt pruunid - vähemalt valgete kosside taustal :)