Friday, June 26, 2009

esimene täispikk päev

Tere kaasmaalane.

Lõpuks tuli ära. Sain oma esimese lepingu müüdud. Juhuu. Hea tunne on, aga väga palju on veel õppida. Näiteks seda, et kogu juttu ei saa ühe hingetõmbega ära rääkida. Asja tuleb võtta maru rahulikult. Eks ma siis ürita rohkem pidurdada. Kuna müüsime täna kokku 9 lepingut, siis viidi õhtustama. Praed on siin ikka metsiku suurusega. Praegu ägisen diivanil ja kuulen magu toitu seedimas. Ribi meekastmes oli väga maitsev. Homme tuleb ka põllule minna. Lisaks sellele tuleb läti nime ja sooome juurtega naisterahvas Indianast meie inglise keele taset tuvastama. Igaüks saab temaga pool tundi jututada. Peale kuut kuud tuleb seda veel teha. Peale seda tädi ütleb, et kas arenesid või mitte. Ma olen ikka arvanud, et mu inglise keel suus, kuid väga tihti pärast mu sissejuhatust seisab inimene ukse peal imestunud näoga ja ei saanud muhvigi aru, mida ma talle just ütlesin. Loodetavasti saab pühaba randa. Kõigil on praegu joodiku päevitus, mis tähendab pruune käsivarsi ja sääri ja tumepruuni kaela, samas kui ülejäänd keha värv sarnaneb sügavkülmast võetud kanaga. Tänaseks aitab. Lähen vaarun voodisse.

No comments: